متن خبر:

 در ادامه فعالیت های اتاق بازرگانی کرمان در حوزه ایجاد پیشرفت و تحول اقتصادی در روستاها، پس از ارائه گزارش و معرفی مدل پیشنهادی در دومین پیش جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ، مباحثه مطروحه مورد توجه مدیران حاضر در جلسه قرار گرفت و به پیشنهاد ایشان یک جلسه برای تببین و آموزش مدل مذکور برای مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و مشمول موضوع روستا برگزار گردد.
این موضوع بلافاصله در دستورکار مرکز مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی قرار گرفت و دوره ای دو روزه با موضوع"تببین و تشریح مدل پیشرفت و تحول روستایی" برنامه ریزی شد.
از جمله هماهنگی های انجام شده:دعوت و برنامه ریزی برای حضور استاد دوره آقای دکتر تازیکی ،هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای برگزاری دوره در این سازمان ،دعوت از مدیران ارشد دستگاه های مشمول و نهادهای مرتبط ،تهیه برنامه زمانبندی برگزاری کارگاه ها ،ثبت نام شرکت کنندگان(مدیران ارشد دستگاه های مشمول و نهاد های مرتبط)  و برخی اقدامات مرتبط دیگر.
این دوره از تاریخ 19 لغایت 20 تیر 1403 در محل سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور 25 نفر از مدیران و معاونین ارشد دستگاه ها و نهادهای مشمول موضوع روستا از ساعت 8 صبح الی 17:00 برگزار گردید.

برخی از دستگاه ها و نهادهای مشمول حاضر در دوره :

v    اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

v    سازمان جهاد کشاورزی استان

v    سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان

v    استانداری، اداره کل امور روستایی و شوراها

v    ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره کرمان

v    بنیاد علوی شمال و جنوب استان

v    معاونت اشتغال بسیج سازندگی

v    اداره تعاون روستایی استان

v    سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

v    بنیاد برکت

v    فرمانداری و بخشداری چند شهرستان

v    اتاق بازرگانی صنایع معاون و کشاورزی استان

خانم حسین زاده 31 تیر 1403
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
بایگانی